Kontakt
Har du spørgsmål til vores produkter, ang. en eksisterende ordre eller syntes du, at vi mangler noget? Så er du altid meget velkommen til at sende os en mail.
Vi vil besvare mails indenfor 48 timer i hverdagen.
Telefontider:
Mandag - Fredag | 09:00 - 17:00 |
Lørdag | Lukket |
Søndag | Lukket |
Udfyld formulareneller skriv på kundeservice@eurostores.dk |
|
Husk ordre nr. ved henvendelser ang. eksisterende ordrer |
|
Kontakt til indkøbsafdelingen purchase@eurostores.dk | |
Kontakt til Markedsføringsafdelingen marketing@eurostores.dk |
FAQ
-
Levering
-
Betaling
-
Returret
-
Generelt
Levering:
- Leveringsmuligheder? Vi tilbyde levering med GLS & Postnord. Hvis du vælger levering med GLS kan du vælge GLS Pakkeshop levering eller du kan vælge GLS Firma levering. Hvis du vælger Postnord kan du vælge Post Boks levering eller Privat levering.
- Hvor lang leveringstid er der på min ordre? Alle vores varer er lager varer og vi kan derfor tilbyde dag til dag levering alle hverdage. Vi skal bare have din ordre inden kl. 20.00 hvis du har valgt GLS, og inden kl. 16.00 hvis du har valgt Postnord.
- Hvad koster Leveringen? Vi tilbyder gratis levering hvis du vælger GLS pakkeshop eller GLS Firma levering. Hvis du vælger Postnord vil leveringen koste 19 kr.
- Sender i til udlandet? Nej vi sender ikke til udlandet på nuværende tidspunkt.
- Kan jeg få tilføjet mere på min ordre? Nej - Når din betaling er gennemført er din ordre lås i systemet og det er ikke længere muligt for os at tilføje eller fjerne varer på den. Vi kan slette din ordre, så længe den ikke er gået i pluk på vores lager.
Betaling:
- Kan jeg betale med EAN nummer? Nej - Vi taget ikke imod EAN betaling på nuværende tidspunkt.
- Hvordan betaler jeg? Når du har godkendt din ordre og skal du klikke på Gå til betaling i bunden af højre siden. Når du har gjort dette skal du indtaste dit kort nummer. Du finder kort nummeret på forsiden at kortet og det består af 4 x 5 tal XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX. Derefter skal du taste udløbs mdr. og år. Du finder dem lige under kortnummeret. Til sidst skal du taste kontrol tallene og dem finder du på bagsiden af kortet. Det er de sidste 3 tal.
- Hvornår trækker i pengene? Vi trække beløbet for din ordre, når den er blevet pakket og kørt til vores forsendelse.
Sådan gør du ved:
- Bytning af vare
- Fortrydelse af ordre
- Reklamation
- Returret & Regler
For at forenkle og lette vores returproces, kan du købe din returlabel til 39 kr online. Hvis du har lyst. Sådan gør du for at købe en retur label.
1. Tast din email adresse samt ordrenummer.
2. Indtast dit betalingskort.
3. Når betalingen er gennemført, tryk på forsæt for at få en kvittering samt en returlabel.
4. Du vil nu modtage en returlabel på e-mail til det sted hvor du hentede din pakke.
For at sendt en vare retur til bytning skal du gøre følgende:
1. Tjek dine varer. For at få den byttet, skal dine varer samt originalemballage være i pæn og ubrugt stand. 2. Køb eventuelt en returlabel ovenfor.
3. Udskriv Returlablen "Filen som er vedhæftet", og udskriv og udfyld returformularen, som der er et link til i mailen du modtager med din returlabel.
4. Tape returlablen fast uden på din pakke og skriv på reforformularen hvad vare du gerne vil bytte og til hvad str.
5. Aflevere pakken ved det sted du har afhentet pakken.
OBS:Du vil automatisk modtage svar, når din retur sag bliver behandlet.
For mere infomation ang. bytning venligst klik på Returret & Regler.
For at en ordre kan fortrydes skal du gøre følgende:
1. Tjek dine varer. For at få det fulde beløb tilbage, skal dine varer samt originalemballage være i pæn og ubrugt stand. 2. Send en mail til: fortrydelse@eurostores.dk hvor du tydelig skriver du ønsker at bruge din fortrydelsesret.
3. Køb eventuelt en returlabel ovenfor.
4. Udskriv Returlablen "Filen som er vedhæftet", og udskriv og udfyld returformularen, som der er et link til i mailen du modtager med din returlabel.
5. Tape returlablen fast uden på din pakke og Kryds af på returformularen at du ønsker at benytte din fortrydelsesret
6. Aflevere pakken ved det sted du har afhentet pakken.
OBS:Du vil automatisk modtage svar, når din retur sag bliver behandlet.
For mere infomation ang. fortrydelsesret venligst klik på Returret & Regler.
Når Reklamation er behandlet og godkendt Tilbagebetales returfragten
Hvis du har en reklamation på en vare skal du gøre følgende:
1. Tag et billede af den vare du vil lave en reklamation på(Billedet skal være tydeligt).
2. Send billedet samt en beskrivelse til reklamation@eurostores.dk
3. Reklamationsafdelingen vil derefter starte en reklamationssag og holde dig løbende informeret.
Det er vigtigt at sender billede til os først inden du sender varen retur, da det ikke er altid vi ønsker varen retur. En reklamationssag kan godt blive afvist ud fra billedet, men du har stadig fuld ret til at sende varen retur til en ekstra undersøgelse. Hvis en sag er blevet afvist og du stadig vil sende varen retur til undersøgelse skal du gøre følgende.
1. Køb en returlabel ovenfor.
2. Udskriv og beskriv tydeligt hvad reklamationen er på varen i returformularen. Du finde returformularen i mailen du modtager med din returlabel.
3. Aflevere pakken ved det sted du har afhentet pakken.
OBS:Du vil automatisk modtage svar, når din reklamationssag bliver behandlet. Hvis din reklamationssag bliver godkendt vil du få din returfragt tilbagebetalt
For mere infomation ang. reklamation venligst klik på Returret & Regler.
Der er 14 dages returret på varerne, når du handler på www.funstore.dk
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:
1) har modtaget din vare
2) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
3) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare der består af flere partier eller dele
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Herefter har du 14 dage til at returnere varen. Meddelelsen skal gives ved mail, tlf. eller lignende. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen. Du skal give os tydelig meddelelse om dette, og selv betale for retur omkostningerne.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet..
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du ikke afhente din pakke og så fortryder dit køb, vil returfragt bliver modregnet det beløb som du skal krediteres.
For at en vare kan sende retur til kreditering skal den være ubrugt. Den skal have alle mærket og været i orginal emb.
Returretten frafalder: Af hygiejniske årsager, når følgende varer bliver brugt eller prøvet : parykker, kontaktlinser, trusser, oppustelige effekter, sminke, øjenvipper, strømper og andre engangsartikler. Returretten frafalder også hvis salgsværdien er forringet væsentligt. Det kan ske hvis tøjet lugter af røg, sved eller hvis der er kommet makeup på tøjet. Endvidere må kostume emballagen ikke bruges til forsendelse og du må ikke klistre din pakkeseddel på emballagen, da dette er en del af kostumet.
Reklamation og varereturneringEurostores yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Eurostores indenfor rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. I forbindelse med reklamationssager afholder Eurostores Group A/S returneringsomkostninger i rimeligt omfang. Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse.
Varens stand, når du sender den tilbage:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Ved Køb af ikke tøj relateret produkter er den orginale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelseretten er opfyldt.
Returneres varen skal man huske at udfylde en returformularen
Reklamation og varereturnering Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
Email: reklamation@eurostores.dk
Varereturnering foregår til denne adresse
Eurostores Group A/S
Nørregade 100
6650 Brørup
Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Refusion I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Eurostores Group A/S har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.
Hvis du føler du ikke er blevet retmæssigt behandlet henviser vi til forbruger klagenævnet her
Ikke afhentet pakkerVigtigt - Som kunde ved Eurostores Group A/S er man selv ansvarlig for at leveringsoplysninger er korrekt på ordre, specielt email adresse. Hvis email adressen er forkert vil man ikke modtage track & trace nummer samt besked fra GLS om afhentning af ordre.
Når en pakke ikke er afhentet til tiden vil Pakkeshoppen/Posthuset sende pakken retur til Eurostores Group A/S. Når vi modtager en pakke som ikke er hentet til tiden vil den bliver lagt til opbevaring. Der bliver ikke givet besked til kunden ved modtagelse af en ikke afhentet pakke.
Generelt:
- Bruger i sikker nethandel? Ja vi bruger en sikker forbindelse (SSL) på funstore.dk, så vores kunder er sikkeret en sikker og hurtig handel.
- Yder i prisgaranti? Nej - Vi tilbyder ikke prisgaranti.
- Handelsbetingelser?
- Kan jeg hente min vare på adressen? Nej - Det er ikke muligt at hente din ordre på vores adresse.
- Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse? Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, skal du tage kontakt til vores kundeservice, så de kan gensende den til dig.